18 /05 / 2024
آخرین خبرها
خانه / خدمات / نصب دوربین های مدار بسته

نصب دوربین های مدار بسته

سیستم های مدار بسته در دو نوع آنالوگ و تحت شبکه می باشند.

دوربین های آنالوگ

از دوربین های آنالوگ می تون بعنوان نسل اول CCTV ها نام برد که کابل خروجی تمامی دوبین ها در دستگاه کنترل مرکزی جمع می شوند و در آن دستگاه عملیات کنترل، ضبط، نظارت و سایر پردازش ها صورت می گیرد.

دوربین های تحت شبکه(IP Camera)

اگر در حال طراحي يك سيستم مديريت تصويري ( دوربين مداربسته ) براي محلي هستيد كه تا كنون هيچ دوربين در آن نصب نشده است، بهترين گزينه براي شما (Network Camera ( IP Camera است. اين دوربينها در مدلها و با كاربرد هاي متنوعي وجود دارند با اين گوناگوني، امروزه براي هر كاربردي و تقريبا براي هرسيستم با هر اندازه اي مي توان دوربين مناسب را يافت.حتي قوي ترين و نيرومندترين حصارها و موانع به كار گرفته شده در حفاظت هاي پيراموني قادر به جلوگيري دائمي از نفوذ مهاجمين نخواهند بود. البته حقيقت آن است كه اكثر حفاظت هاي پيراموني چندان قوي و نيرومند نبوده و توانايي مقابله با مهاجمين را ندارند.

دوربین های تحت شبکه را می توان بعنوان یک دوربین و یک کامپیوتر تعریف کرد که در یک سیستم هوشمند جمع شده اند. این دوربین ها تصاویر را بر روی شبکه های کامپیوتری منتقل می کنند تا کاربر بتوانداز راه دور تصاویر را مدیریت، ضبط و پخش نمایند. به محض اینکه تصاویر روی شبکه ارسال شد، کاربر از هر کامپیوتر متصل به LAN یا اینترنت می تواند به آنها دسترسی داشته باشد.

تفاوت دوربین های آنالوگ و دوربین های تحت شبکه

سیستم‌های دوربین مدار بسته دیجیتال کیفیت عالی ارائه می‌دهند

دوربین مداربسته آنالوگ حتی بهترین نوع آن نیز نمی تواند یک تصویر ایجاد کند که با دوربین مداربسته دیجیتال رقابت کنید دوربین دیجیتال قادر است یک تصویر ایجاد یا ذخیره کند که سه برابر دوربین آنالوگ کیفیت و رزولیشن داشته باشد .

کاهش سیم کشی در سیستم دوربین مدار بسته

هنگامی که دوربین مداربسته دیجیتال آمد دیگر زحمت سیم کشی نیز برداشته شد این دوربین ها قادر هستند بدون سیم تنها با یک پروتکل IP به یکدیگر وصل شوند و کار ضبط را انجام دهند دوربین مداربسته دیجیتال داده ای و سیکنال های دریافتی را به یک دستگاه NVR  می فرستد این دستگاه دارای پورت نمی باشد و شما می توانید تعداد زیادی از دوربین را به آن متصل کنید چرا که با استفاده از اینترنت و شبکه شدن کار می کند برخلاف دوربین مداربسته آنالوگ که با استفاده از پورت فعالیت دارد.

مزایای استفاده از دوربین های آنالوگ

از آنجایی که تصویر یک دوربین مدار بسته آنالوگ در ضبط کننده‌ی DVR(نه دوربین) پردازش و فشرده می‌شود، می‌توان آن را به صورت زنده و بدون تاخیر مشاهده کرد. دوربین‌های دیجیتال می‌توانند تا دو ثانیه تاخیر داشته باشند که ممکن است در بعضی شرایط مشکلاتی ایجاد کند.

هزینه

اگرچه دوربین‌های آنالوگ به طور کلی ارزان‌تر از دوربین‌های دیجیتال هستند ولی در مواردی که یک دوربین دیجیتال می‌تواند جایگزین چندین دوربین آنالوگ شود، تهیه دوربین دیجیتال می‌تواند مقرون به صرفه‌تر باشد.

جهت انجام مشاوره رایگان در خصوص انتخاب نوع دوربین متناسب با نیاز شما با شماره های زیر تماس بگیرید.
021-66058456
021-66058455

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هر گونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت پیگرد قانونی دارد